HvD Service Card

Een hoop bedrijven gingen u al voor... Service op maat, samen op weg!

Beloftes & Voordelen

Snel en geautomatiseerd

De transacties worden automatisch verwerkt.

Eerlijk en helder

U ontvangt automatisch een gedetailleerde afrekening.

Rust en gemak

Onze Service Card bespaart u administratiekosten. Alle tanktransacties van uw auto('s) op één heldere verzamelfactuur.

Veilig

De Service Card is een veilig "betaalmiddel", door de unieke combinatie van Service Card nummer en een zelf gekozen pincode.

Inzichtelijk

U kunt met HvD Cards Online als bedrijf live uw trancties volgen. Het is middels ons fleetmanagement mogelijk om uw vorige transacties in te zien en te exporteren naar Microsoft Excel.

Card

Uw Card en dus uw keuzes! Uw Service Card is 24/7 te wijzigen via HvD Cards Online. oa: limieten, kenteken, producten, chauffeursnamen etc.

Offerte aanvragen

Het aanvragen van HvD Service Card(s) bij Servicestation Van Dijkhuizen B.V. kan alleen worden gedaan door bedrijven. Wij verstrekken GEEN Service Card(s) aan particulieren.

Middels onderstaand formulier kunt u een offerte aanvragen voor onze HvD Service Card, met deze card kunt u terecht bij onze TOTAL Service- / Tankstations.

Wilt u liever een offerte aanvraag doen middels telefoon? Bel dan met 0344 614734 en vraag naar de Sales afdeling.

Wij streven er naar om binnen 24 uur na het verzenden van onderstaand formulier contact met u op te nemen.

Bedrijfsgegevens


Adres


Contactpersoon


Overige gegevens


Bericht


Formulier openen

Hoe kan ik een of meerdere servicepas(sen) aanvragen?

  • Via de offerte pagina op deze website (Offerte nu aanvragen).
  • Telefonisch via (0344 614734), vraag naar de Sales afdeling.

Hoe kom ik in het bezit van de servicepas na aanvraag?

  • De eerste keer worden de servicepassen ten allen tijden door een van onze medewerkers bezorgd, tijdens dit bezoek worden ook meteen de verplichte SEPA papieren met u ingevuld.

Wat kost een servicepas?

  • Onze servicepassen zijn gratis, er zijn geen extra of vaste kosten verbonden aan een of meerdere servicepassen.

Zijn er instelbare limieten?

  • Ja er kunnen limieten per servicepas worden ingesteld, de limieten zijn als volgt:
    • 2 tankbeurten of €150 per 24 uur
    • 2 tankbeurten of €300 per 24 uur (standaard)
    • 5 tankbeurten of €300 per 24 uur
    • 5 tankbeurten of €750 per 24 uur
    • 10 tankbeurten of €1500 per 24 uur
    • 15 tankbeurten of €2000 per 24 uur

Kunnen er extra gegevens op de servicepas worden geregistreerd?

  • Ja dit is mogelijk, er kan per servicepas worden gekozen voor de volgende opties (meerdere opties zijn mogelijk):
    • Op kenteken
    • Op chauffeur (naam)
    • Op voertuig (merk, type etc.)

Kan ik mijn pincode zelf kiezen?

  • Wanneer u de servicepas ontvangt is deze nog niet geactiveerd en heeft deze nog geen pincode. De pas dient u te activeren middels HvD Cards Online en wanneer u de servicepas activeert kiest u de pincode van de servicepas.

Ik ben mijn servicepas kwijt, wat moet ik doen?

  • Middels HvD Cards Online kunt u de verloren servicepas blokkeren en een nieuwe servicepas aanvragen bij ons. Doet u dit liever telefonisch? Belt u dan naar 0344 614734 (24 uur per dag bereikbaar) en vraag naar de cards afdeling.

Mijn servicepas is gestolen, wat moet ik doen?

  • Middels HvD Cards Online kunt u de gestolen servicepas blokkeren en een nieuwe servicepas aanvragen bij ons. Doet u dit liever telefonisch? Belt u dan naar 0344 614734 (24 uur per dag bereikbaar) en vraag naar de cards afdeling.

Mijn servicepas is defect, wat moet ik doen?

  • Middels HvD Cards Online kunt u de defecte servicepas blokkeren en een nieuwe servicepas aanvragen bij ons. Doet u dit liever telefonisch? Belt u dan naar 0344 614734 en vraag naar de cards afdeling.

Hoe kom ik in het bezit van de servicepas na vervanging?

  • De vervangende servicepas wordt per post naar u toegestuurd. De servicepas is nog niet geactiveerd en heeft dus nog geen pincode, de servicepas dient bij aankomst door u zelf geactiveerd te worden in HvD Cards Online.

Kan ik achteraf gegevens wijzigen op mijn servicepas(sen)?

  • Ja dit is mogelijk voor de volgende gegevens:
    • Kenteken
    • Chauffeur
    • Producten
    • Limiet
    • Algemene klantgegevens (adres, rekeningnummer etc.)

Hoe vaak krijg ik een factuur?

  • U ontvangt wekelijks de factuur van ons, 6 dagen na factuurdatum zal deze middels automatisch incasso van uw rekening worden afgeschreven.
  • In overleg met een van onze Sales medewerkers kan er worden gekozen om de facturatie een keer per 2 weken plaats te laten vinden.
  • Voor de facturatie bieden wij de volgende opties:
    • Factuur per post
    • Factuur per email (Digifactuur)
    • Factuur altijd in HvD Cards Online

Tot wanneer is mijn servicepas geldig?

  • Dit is terug te vinden achter op de servicepas
    (voorbeeld: 01 (maand) / 20 (jaar)

Hoe kan ik mijn servicepas(sen) opzeggen?

  • Het opzeggen van de servicepas(sen) kan middels telefoon (0344 614734) of via het websiteformulier (Opzeggen)